W przypadku rezerwacji prosimy dokonać wpłaty w wysokości 20% wartości pobytu w ciągu 2 dni. W przypadku braku wpłaty rezerwacja jest usuwana.

Doba hotelowa w wysokim sezonie  zaczyna się o godz. 16.00, a kończy o godz. 11.00. Poza sezonem do ustalenia.

W przypadku rezygnacji z usługi poniżej 2 miesięcy – pobrana zaliczka traktowana jest jako koszty rezerwacji.

Płatności należy dokonać na konto nr 331 940 107 656 160 691 0000 0000 wraz z podaniem terminu pobytu. Wystawiamy faktury VAT.

W celu dokonania rezerwacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Ewa Banaszak

tel. 692 210 212   e-mail: banaszak2@op.pl

 

* Ewentualne reklamacje proszę zgłaszać w ciągu 3 dni od dnia zakończenia pobytu w formie pisemnej/e-mail.
Po tym terminie reklamacje nie będą uznawane.